rychly baner bakalari final green light

                                                  rychly baner jidelna final green light

Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x

                                                      rychly baner kontakty final green light

                                                      rychly baner rozvrhy final green light

Přehled akcí

pá 22 lis, 2024 -
pá 20 pro, 2024 08:00 - 12:00 -
Den na ledě

Sportovní den na ledě pro 2. stupeň

Více info

Virtuální prohlídka

 

zskarlovkanb

EKO škola
pondělí, 07 říjen 2013 04:02

EKO hlídky

Ekotým na Karlovce 2019/2020

V našem ekotýmu pracují:

Mgr. Jan Bohdanecký,Mgr. Petra Dymešová-Klapková, Ph.D. – vedení školy

Mgr. Lucie Odlová – správce www, ekoaktivity

Mgr. Zuzana Sirotková – koordinátor EVVO

Mgr. Olga Šafaříková – II. stupeň

Mgr. Jaromír Kubelka, Mgr. Eva Trejbalová – I. stupeň

Mgr. Květa Svobodová – školní jídelna

Ekohlídky:

6.A

Ortová Nikča, Kalčíková Káťa

6.B

Šedivý Honza, Vojtěch Alex Mattia

6.C

Kunstová Vája, Lukš Michal, Nováková Rút

7.A

Vrcek Štěpa, Syrový Tom, Tomášková Evča

7.B

Váňa Tobiáš, Petráček Jarda

7.C

Dgheim Filip, Rohlík Dan, Brzek Ondra

8.A

Reichová Terka, Svoboda Ondra

8.B

Kunstová Johanka, Marečková Vanesa

8.C

Holjanskyj Roman, Sirotek Matěj, Marek Tom

9.A

Hradická Naty, Szejutová Klára

9.B

Hála Matěj, Telvák Jan

VÝSTUPY EKOLOGICKÉ ANALÝZY ŠKOLY
ZŠ KARLA IV. NOVÝ BYDŽOV pro šk.rok 2012/2013

ODPADY:

KLADY
- třídí se papír, plasty, tetrapaky, bioodpad
- šetří se papírem
- sbíráme papír na podporu Přírodovědného centra (2x ročně)
- např. využíváme: papír Vv na koláže, PET láhve na pokusy ve fyzice a chemii

ZÁPORY
- netřídí se hliník
- odhazování odpadků na chodníku ke školní jídelně - vyrobit v pracovních činnostech nápadité tabulky s nápisy ‚,Kam patří odpadky‘‘- zodpovídají učitelé Čsp a žáci

 

VODA:

KLADY
- vodou se ve škole šetří (informační cedule)
- vodovodní kohoutky nekapou
- splachování typu ,,SKRBLÍK‘‘ – na učitelských záchodech WC na 1 stupni, u jídelny,WC na 2 stupni
- umístění pítek – zodpovídá p.ředitel

ZÁPORY

- v budoucnu zavést použití užitkové vody na WC
- využití dešťové vody – chytat do sudů , využití na novou zahradu, zodpovídá Mgr. Sirotková

 

ENERGIE:

KLADY
- užívání kompaktních zářivek (úsporné)
- rekonstrukce kotelny – výměna kotlů – snížila se spotřeba ze 3 kotlů na 2 kotle
- zavedení termostatických ventilů
- zateplení budovy
- užívání slunečních kolektorů pro ohřev vody ve šk. jídelně
- výměna oken
- výměna hlavních dveří

 

PROSTŘEDÍ ŠKOLY:

KLADY

- udržování pořádku ve třídách
- výzdoba tříd – zejména na 1. stupni
- přírodovědné centrum – zabudovaná terária a akvária v 1.patře – přímý kontakt se žáky, zodpovídá Mgr. Kubelka
- dostatek možností pro volnočasové aktivity – zejména pro akce školního klubu a družiny, zodpovídá Říhová R.
- využití pozemku za budovou – projekt ,,Putování na Sněžku aneb hrajeme si v zahradě‘‘, zodpovídá mgr. Sirotková

ZÁPORY

- zlepšit květinovou výzdobu ve třídách 2. stupně (zejména 9. třídy), zodpovídají ekohlídky
- uspořádat ,,Květina pro mou třídu‘‘ apod. – zodpovídají třídní učitelé
- zlepšit prostředí ve školním altánu – nábytek + panely pro výuku, přírodovědných předmětů (,,Zelená učebna v přírodě‘‘ – zodpovídá ředitelství školy a vyučující pracovních činností )
- truhlíky s květinovou výzdobou, zodpovídá Mgr. Holá


DOPRAVA:

KLADY

- praktické úkoly z pracovních listů Ekoškoly
- spolupráce s odborem dopravy na MÚ v Novém Bydžově
- spolupráce s místními autoškolami
- spolupráce s Městskou policíí – výukový program na dopravním hřišti
- pořádání Dne dopravy – zodpovídá Hudcová M.
- měření intenzity dopravy v okolí školy – zodpovídá p.ředitel
- oprava stávajících stojanů na kola pro žáky – zodpovídá p.školník
- pravidelná účast strážníka Městské policie na křižovatce u školy

ZÁPORY

- chybějící zábradlí v ulici Revoluční navazující na křižovatku u školy
- chybí dopravní značka „Pozor děti“ u přechodu na křižovatce u školy

 

Ekologickou analýzu školy prováděly členové ekohlídek.
Výsledky zapisovaly do pracovních listů.