V úterý si druháci užili projektový den online na téma „Velikonoce“. Dozvěděli se, jaké jsou jednotlivé dny „Pašijového týdne“, počítali kraslice. Už všichni vědí, co jsou symboly Velikonoc. Naučili se i velikonoční koledu a vyrobili si zajíčka. Více ve fotogalerii.
Žáci 2.A navazují přátelství s žáky druhé třídy z Brna. Poslali jim seznamovací dopisy. Známe SMSky, maily a různé podobné zprávy, chceme si tak vyzkoušet tradiční psaní dopisů.
Letošní ročník soutěže Matematický klokan se i přes nelehké podmínky podařilo zorganizovat v daný termín. Žáci pracovali distančně, s velkým nadšením, chutí a elánem. Řešili nelehké matematické úlohy, které by daly zabrat i dospělým. Chtěla bych tímto poděkovat všem žákům, kteří se letošního ročníku zúčastnili a pogratulovat k jejich výkonům.
Soňa Firbacherová, 3.A
Žáci z 2.A a sourozenci některých z nich nakreslili obrázky pro doktory, zdravotní sestřičky a další zdravotnický personál na Covid odděleních jako poděkování za jejich práci. Obrázky s poděkováním odešly do Fakultní nemocnice v Hradci Králové a do nemocnic v Jičíně a v Novém Bydžově.
Podívejte se do fotogalerie, jak naši šesťáci v přírodovědných praktikách laborují. Vyráběli perlivé limonády, gumová vejce a nakonec valentýnské barevné kytičky pro maminky. Děkujeme všem rodičům, kteří našim "vědcům" pomáhají, dodávají suroviny, jsou shovívaví k nepořádku a podporují je v jejich badání:-)
Z. Sirotková
Tento týden prvňáčci v rámci projektových dnů zažili pravé Masopustní úterý a Popeleční středu. V úterý jsme všichni přišli v pestrých kostýmech, dozvěděli jsme se, co znamená slovo „masopust“ a zažili spoustu legrace při tvoření čepiček. Ve středu přinesly dětem do školy paní učitelky a vychovatelky, převlečené za kominíčky, štěstí v podobě čtyřlístků. Díky šikovné paní Kmínkové a Říhové děti ochutnaly i masopustní koblížky plněné jahodovou marmeládou či tvarohem. Mňam, to byla dobrota!
Žáci druhých tříd prožili další z projektových dnů, tentokrát s názvem Masopust. Zhlédli video Jak to bylo o masopustu, prohlédli si masopustní obrázky od Josefa Lady, počítali se závorkami, kdy pomocí klíče rozluštili tajenku, popisovali klauna a vyráběli karnevalové masky. Pracovali jednotlivě i ve skupinách, samostatně si organizovali práci a čas při plnění úkolů, spolupracovali a vzájemně si pomáhali při výrobě masek. Vlastně si po celý den jenom hráli.